آ -اس-پی کد

Aspcode

دانلود اتوکد نقشه سازه سوله با سقف قوسی به دهانه 15 و طول 50 و ارتفاع 7.5 متر با شیب 20 % و یک طبقه اداری

دانلود اتوکد نقشه سازه سوله با سقف قوسی به دهانه 15 و طول 50 و ارتفاع 75 متر با شیب 20 % و یک طبقه اداری نقشه کاملا اجرایی جهت استفاده مهندسین عمران و دانشجویان رشته عمران
دسته بندی عمران
بازدید ها 7
فرمت فایل dwg
حجم فایل 506 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 11
دانلود اتوکد نقشه سازه سوله با سقف قوسی به دهانه 15 و طول 50 و ارتفاع 7.5 متر با شیب 20 % و یک طبقه اداری

فروشنده فایل

کد کاربری 3
کاربر

دانلود اتوکد نقشه سازه سوله با سقف قوسی به دهانه 15 و طول 50 و ارتفاع 7.5 متر با شیب 20 % و یک طبقه اداری نقشه کاملا اجرایی جهت استفاده مهندسین عمران و دانشجویان رشته عمران .

نمونه تفسیر آزمون scl90 - نمونه گزارش آزمون SCL-90

نمونه انجام شده آزمون scl90 نمونه تفسیر scl90
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
بازدید ها 14
فرمت فایل docx
حجم فایل 1013 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 6
نمونه تفسیر آزمون scl90 - نمونه گزارش آزمون SCL-90

فروشنده فایل

کد کاربری 27738
کاربر

تعداد صفحات: 6

نوع فایل: WORD

فهرست مطالب:

پاسخنامه آزمودنی

جدول محاسبه نمرات SCL90

پروفایل SCL90

الف) شاخص های کلی

شاخص های شدت کلی(GIS):

شاخص درماندگی نشانه های مثبت (PSDI)

مجموع نشانه های مثبت (PST)

ب) ابعاد نشانه ها (از بیشترین به کمترین)

افسردگی (DEP)

حساسیت بین فردی (I-S)

اضطراب فوبی (PHOB)

اضطراب (ANX)

روان پریشی (PSY)

وسواس فکری – عملی (O-C)

جسمانی کردن (SOM)

اندیشه پردازی پارانوییدی (PAR)

خصومت (HOS)

بخشی از متن فایل:

افسردگی (DEP):

بالاترین نمره فرد در این آزمون مربوط به این بعد است. نمره T آزمودنی در این بعد برابر با 67 است. وضعیت فرد در این بعد از 96 افراد عادی وخیم تر است. نمره بالا بیانگر این است که شخص درحال تجربه نشانه های افسردگی از قبیل: از دست دادن لذت، ملالت، احساس تنهایی، گریه کردن، گوشه- گیری، افت انگیزش و کاهش انرژی است. که با توجه به وضعیت روانی این نشانه ها در مورد وی صدق می کند.

حساسیت بین فردی (I-S):

نمره T در این بعد برابر با 57 است. که در نقطه مرزی قرار می گیرد. این نمره حاکی از این است که شخص در موقعیت های بین فردی دچار مشکل است. نسبت به روابط با دیگران انتظارات منفی دارد. در مقایسه با دیگران احساس حقارت می کند. مداخلۀ مورد نظر در این موقعیت باید ترکیبی از ارتباط درمانی حمایت کننده و بازسازی شناختی و جرأت آموزی باشد.

اضطراب فوبی (PHOB):

نمره T آزمودنی در این بعد برابر با 46 است. این نمره بر وجود نسبی ترس های غیر منطقی مرتبط با یک شخص، شی یا موقعیت در فرد است.

نمونه گزارش کارورزی دانشگاه علمی کاربردی - فرم پر شده کارورزی حسابداری

نمونه پر شده کارورزی حسابداری نمونه گزارش کار کارآموزی حسابداری
دسته بندی حسابداری
بازدید ها 27
فرمت فایل docx
حجم فایل 658 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 39
نمونه گزارش کارورزی دانشگاه علمی کاربردی - فرم پر شده کارورزی حسابداری

فروشنده فایل

کد کاربری 27738
کاربر
نمونه تکمیل شده کارورزی رشته حسابداری دانشگاه علمی کاربردی
قابل استفاده برای کلیه گرایش های حسابداری در مقاطع کاردانی و کارشناسی
تعداد صفحات: 14 (فرم های تکمیل شده کارورزی) + 25 (گزارش کارورزی)
فرمت فایل: word قابل ویرایش
فرم های تکمیل شده کارورزی شامل:
- فرم معرفی به کارورزی
- فرم گزارش پیشرفت هفتگی
- فرم گزارش پیشرفت ماهانه
- فرم ارزیابی کارورز توسط مربی
- فرم ارزیابی کارورز توسط استاد
- فرم ارزیابی نهایی کارورز

گزارش کارورزی شامل:

- معرفی محل کارورزی و فعالیتهای انجام شده
- آموخته ها
- درباره رشته حسابداری
- بازار کار رشته حسابداری


بخشی از متن فایل:

فرم گزارش پیشرفت ماهانه

در ماه اول کارورزی، پس از ورود به محل و مشاهده قسمت های مختلف و آشنایی کلی با محیط کارورزی از طریق سرپرست، وارد قسمت مالی و حسابداری شدم. سپس به صورت کلی با بخش مالی، اهداف و وظایف آن، کارکنان و... آشنا شدم. سیستم حسابداری برایم تشریح شد و سند حسابداری و چرخه گردش اطلاعات را مشاهده نمودم. در ادامه با دفاتر مورد استفاده از قبیل روزنامه، کل، معین و... آشنا شدم و نحوه کار با آنها برایم توضیح داده شد. سپس با امور مختلفی که یک حسابدار در طول دوره مالی با آنها مواجه می شود از قبیل تنخواه گردان، صورت مغایرت بانکی، حقوق و دستمزد، استهلاک، حسابهای مختلف آشنا شدم و ثبت ها و عملیات آنها را مشاهده نمودم. در این ماه همچنین با لیست بیمه کارکنان و تحویل به تامین اجتماعی و نیز استانداردهای حسابداری و ضرورت تدوین و اجرای آن توسط حسابداران آشنا شدم.

مبانی نظری و پیشینه شکاف دیجیتالی و توانمندی زنان

مبانی نظری و پیشینه شکاف دیجیتالی و توانمندی زنان
دسته بندی علوم اجتماعی
بازدید ها 32
فرمت فایل docx
حجم فایل 249 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 36
مبانی نظری و پیشینه شکاف دیجیتالی و توانمندی زنان

فروشنده فایل

کد کاربری 14636
کاربر

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

نظریه‌ی شکاف دیجیتالی

یکی از نظریه‌های مهم در توسعه‌ی فناوری اطلاعات، نظریه‌ی شکاف دیجیتالی است. اما شکاف دیجیتالی نظریه‌ جدیدی نیست. در حقیقت می‌توان شکاف دیجیتالی را دنباله‌ی شکاف آگاهی دانست.

بحث شکاف آگاهی که از سال 1950 در جلسات سازمان ملل و یونسکو به عنوان مهم‌ترین دغدغه‌ی عصر حاضر مطرح شد؛ به بررسی وضعیت دسترسی کشورهای مختلف به اطلاعات و ابزارهای ارتباطی پرداخت. تقریباً از همان زمان بود که مشکل جدیدی در برابر مسیر رو به جلو کشورها به سمت جامعه‌ی اطلاعاتی رخ نمود و شکاف دیجیتالی، نامی بود که به آن نهاده شد (کاستلز، 1382: 45).

برخی با نگاه صرفاً فیزیکی این شکاف را ناشی از فقدان زیر ساخت‌ها دانسته و برخی با دیدی جامع‌تر علاوه بر مسئله‌ی دسترسی، از زاویه‌ اجتماعی- فرهنگی و‌... نیز به آن نگریسته‌اند (نوری، 1385: 38). ولی از سال 2002 شکاف دیجیتالی به مسائل دیگری مافوق دسترسی فیزیکی اطلاق شده و به سمت مباحث علوم اجتماعی گرایش پیدا کرده است (سرکارآرانی، 1383: 33).

بر اساس شکاف دیجیتال، دیگر صرف حضور رسانه‌های سنتی (تلویزیون، رادیو و مطبوعات) و نیز عدم دسترسی به آن‌ها و عدم آگاهی از محتوای آن‌ها نیست که منجر به شکاف آگاهی میان افراد می‌گردد، بلکه رسانه‌های دیجیتال چون رایانه، تلفن همراه و مهم‌تر از همه شبکه‌ی شبکه‌ها یعنی اینترنت است که می‌تواند مبنایی باشد برای بروز شکاف دیجیتال میان کشورهای غنی و فقیر و نیز میان انسان‌های غنی و فقیر از لحاظ سواد و نیز از لحاظ پایگاه اقتصادی که به آن تعلق دارند (پرورش، 1387: 2). همه سطح سواد یا سطح آموزش لازم برای بهره برداری از اطلاعات موجود را ندارد و همه به آگاه بودن و یا داشتن توانایی‌های اطلاع‌جویی که خیلی مهم است، احساس نیاز نمی‌کنند و انگیزه‌ی کافی برای استفاده از اطلاعات در دسترس را ندارند (نوری، 1385: 38). همان‌طور که وبستر بیان می‌کند موضوع مهم این است که انقلاب اطلاعاتی که در یک جامعه‌ی طبقاتی زاده می‌شود از راه نابرابری‌های موجود یا شاید بدتر شدن آن، نسبت به سایر امور، نمود بیش‌تری دارد. بنابراین آنچه می‌توان آن را "شکاف اطلاعاتی" نامید، عمیق‌تر می‌شود زیرا آنان که از نظر اقتصادی و تحصیلی بر دیگران برتری دارند، از راه دسترسی به منابع اطلاعاتی بسیار نظیر پایگاه‌های داده‌ای مستقیم و تسهیلات ارتباطات رایانه‌ای پیشرفته می‌توانند برتری خود را در برابر کسانی که در سطوح پایین سیستم طبقاتی قرار گرفته حفظ کنند (وبستر[1]، 1380: 193).


[1] -Webster.

شبیه سازی مقاله طراحی کنترل کننده فازی با استفاده از FPGA برای ردگیری نقطه ماکزیمم توان سلول های خورشیدی

طراحی کنترل کننده فازی با استفاده از FPGA برای ردگیری نقطه ماکزیمم توان سلول های خورشیدی این مقاله دارای شبیه سازی و ترجمه می باشد
دسته بندی برق
بازدید ها 48
فرمت فایل zip
حجم فایل 4309 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 14
شبیه سازی مقاله طراحی کنترل کننده فازی با استفاده از FPGA برای ردگیری نقطه ماکزیمم توان سلول های خورشیدی

فروشنده فایل

کد کاربری 7169
کاربر

عنوان لاتین مقاله:Fuzzy Controller Design Using FPGA for Photovoltaic Maximum Power Point Tracking

عنوان فارسی مقاله: طراحی کنترل کننده فازی با استفاده از FPGA برای ردگیری نقطه ماکزیمم توان سلول های خورشیدی

این مقاله دارای شبیه سازی و ترجمه می باشد